یک

توی این نوشته هایی که عنوانشون یا یک عدد مشخص شده می خوام کلا درباره خودم این دانشگاه مجازی بنویسم 

کنکور و جو بد اش با هر مشکلی بود سپری شد حالا من بود با یک رتبه و ۱۰۰ انتخاب از رشته های روزانه - شبانه - پیام نور - غیر انتفایی - نیم متمرکز (‌  بجز تربیت معلم )‌

دفترچه شماره ۲ سازمان سنجش جلوم بود و هزاران هزار نظر از خانواده ی درجه یک گرفته تا درجه نه و مشاوران مختلف : مشاوران اموزش و پروش و دکتر نکویی و یکی دیگه که الان یادم نیست
جالب اینجاست اکثرا مشاوران از یک نرم افزار برای انتخاب رشته استفاده می کنن!!
خب اما اخرش باید خود ِ خودمن ۱۰۰ تا انتخاب میکردم .. وای چه کار سختی !! واقعا کنکور دادن راحت تر بودش.. صفحات با فنوت ریز و سبز رنگ و معلوم نبودن ترتیب نام شهر ها و نام دانشگاهها و سردگمی شدیدا زیاد

فقط شاید یه نگاه  کنجکاوانه  مسیر زندگی ام رو عوض کرد .. نگاه کردن به اصلاحیه سازمان سنجش و دیدن دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی - رشته فناوری اطلاعات - دوره غیرانتفایی الکترونیکی پش خودم گفتم یعنی میشه من اینجا قبول بشه سریع به از فکر خودم خنده ام گرفت نه بابا این همه داوطلب از تهران هست که ۱۰۰ نفر ظرفیت این رشته رو سریع پر می کنن !! اما جز ۱۰ تا انتخاب خوش بینانه ام این رشته ی مجازی شماره ۸ زدم

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 7 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:37 ب.ظ http://crop.blogsky.com

آخه پسر جان مگه فاصله قزوین ـ تهران چقدره که این همه تنبل بازی در می یاری من که یه دانشجو هستم به حال قبولیت در دانشگاه آزاد قزوین اون هم برق حسرت خوردم اصلاً به من چه صلاح کار خویش را خسروان دانند

یه سری به وبلاگ من بزن و نظرت رو بگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد